بازی جدید اساسین کرید ادیسه Assassin's Creed Odyssey

۱۳۹۹/۵/۲۳

بازی جدید کیش آدم کش ادیسه اساسین کرید ادیسه جدید 2018 کاور اساسین کرید

برای دانلود تریلر بازی جدید اساسین کرید ادیسه اینجا کلیک کنید.

شرکت یوبی سافت در مصاحبه ای در سال 2018 اعلام کرد که استودیو بزرگی را به این بازی برای نشان دادن محیط باستانی یونان اختصاص داده است.

بازی اساسین کرید ادیسه Assassin's Creed Odyssey چه زمانی منتشر می شود؟


بازی اساسین کرید ادیسه در تاریخ 5 اکتبر 2018 که مصادف است با 13 مهر 1397 منتشر می شود. تیم یوبی سافت حدود 3 سال روی این بازی کار کرده اند یعنی زمانی که ساخت بازی اساسین کرید سندیکا Assassin's Creed Syndicate به پایان رسیده بود.

محیط و زمینه بازی اساسین کرید ادیسه Assassin's Creed Odyssey چیست؟

بازی جدید کیش آدم کش ادیسه اساسین کرید ادیسه جدید 2018 اساسین کرید


محیط این بازی مربوط به یونان باستان است. زمان این بازی در 431 سال قبل میلاد قرار گرفته است. این بازی دور ترین بازی ای از مجموعه اساسین کرید است که در این تاریخ قرار گرفته است. روند بازی در طول جنگ پلوپونز بین اسپارت و آتن است. یوبی سافت آن را به عنوان دوره ای بنیادین برای هنر،علم و سیاست توصیف می کند و آن را تولد تمدن غربی می نامد.سقراط دوست شماست. او شما را به جمع آوری اطلاعات دعوت می کند و حتی شما می توانید با او بحث های فسلفی نیز داشته باشید.
جهان این بازی از جزیره ها و همچنین خشکی های بزرگ تشکیل شده است.

کارکتر اصلی بازی اساسین کرید ادیسه Assassin's Creed Odyssey کیست؟


در این بازی دو شخصیت وجود دارد: شخصیت مرد به نام الکسیوس و شخصیت زن به نام کاساندرا. هر شخصیتی را که انتخاب کنید داستان بازی یکسان خواهد بود. یوبی سافت آن را یک داستان حماسی یونانی توصیف کرده است. شما در نقش فرزند لئونیداس هستید و پس از مبارزه کردن با نبوت و رسالت دانشمندان دِلفی، شما باعث سر افکندگی خانواده اتان می شوید پس شما را از کوه پایین می اندازند ولی نجات پیدا می کنید. داستان از 17 سال بعد شروع می شود.
در دنیای مدرن کارکتر بازی ، لیلا داستان خود را از سری قبلی origins ادامه می دهد.

آیا عناصر نقش آفرینی (RPG یا Role-playing game) در این بازی بیتشر خواهد بود؟

بازی جدید کیش آدم کش ادیسه اساسین کرید ادیسه جدید 2018 کاور اساسین کرید اساسین کرید جنگ


یوبی سافت اعلام کرده است که این بازی کاملا یک بازی نقش آفرینی است. به این معنی که شما باید با انتخاب کردن دیالوگ های خود به داستان شکل بدهید. شما می توانید با هرکسی داستان عاشقانه داشته باشید و بدون محدودیت به هرکسی که می خواهید ابراز عشق کنید. شما می توانید به طرز بدی با مردم رفتار کنید ، دعوا درست کنید ،مودب باشید یا حتی طعنه آمیز صحبت کنید. یوبی سافت گفته است که انتخاب برخی دیالوگ ها تاثیر بسیار زیادی بر روی بزرگ تر کردن داستان دارد.
اسلحه ها نیز در این بازی از سری قبلی به زره نیز مجهز شده اند و شما می توانید زره سینه و محافظ زانو نیز داشته باشید تا از صدمات در طول نبرد ها جلوگیری کنید.
شما همچنین دارای مجموعه ای از توانایی های جدید هستید که باید آن ها را در بازی باز کنید و شما می توانید آن ها را آپدیت کنید تا تاثیرشان بیشتر شود. بهترینشان شاید لگد زدن به سینه باشد که می تواند سرباز ها را از صخره ها پایین بی اندازد و یا در جنگ ها آن ها به پشت بی اندازد. همچنین یک راه برای کشتن سریع نیز وجو دارد که شما نیزه را به سمت دشمن پرتاب می کنید و خیلی چیز های دیگر.

جریان داستان های عاشقانه در بازی اساسین کرید ادیسه Assassin's Creed Odyssey چگونه است؟

بازی جدید کیش  آدم کش ادیسه اساسین کرید ادیسه جدید 2018 کاور اساسین کرید الکسیوس کایرا


همانطور که در بالا ذکر شد شما می توانید با هرکسی در این بازی داستان عاشقانه داشته باشید چه در نقش الکسیوس چه در نقش کاساندرا. شما آزاد هستید که عاشق هردو تالتاس یا کایرا باشید ، که اسپارتان و دشمنان شورشی را با احترام در جزیره میکونوس رهبری می کنند.
شما همچنین می توانید هدیه هایی به کارکتر مورد نظر خود بدهید.

نبرد ها دریایی در بازی اساسین کرید ادیسه Assassin's Creed Odyssey باز می گردند

با داشتن جزایر زیادی در یونان شما احیتاج به کشتی خواهید داشت. در این بازی نبرد های دریایی خواهید داشت و می توانید برای کشتی خود افرادی را استخدام کنید، کشتی خود را بسازید ، سوار کشتی های دیگر شوید و به کشتی های دشمنان حمله کنید.

عکس هایی از محیط بازی:

کاساندارا:

بازی جدید کیش آدم کش ادیسه اساسین کرید ادیسه جدید 2018 اساسین کرید کاساندرا

بازی جدید کیش آدم کش ادیسه اساسین کرید ادیسه جدید 2018 اساسین کرید

بازی جدید کیش آدم کش ادیسه اساسین کرید ادیسه جدید 2018 اساسین کرید الکسیوس کاساندرا

..